איך מענה אנושי לעסק יסייע לכם לגדול

כל עסק מעוניין שתהיה לו צמיחה שתוביל לקליטת לקוחות חדשים ושימור של הלקוחות הקיימים.

שירות לקוחות מהיר ומקצועי

אחת הדרכים החשובות כדי להגיע למטרה זו היא להעניק שירות איכותי ללקוחות החברה. זהו נתון שהוא חשוב מאד ללקוחות ולכן עסקים שמשכילים להבין זאת ומעניקים שירות ייחודי ורוחבי תוך מענה מהיר והעברת מלוא המידע הנחוץ לכל לקוח, נהנים מהעובדה שהלקוחות שבעי רצון משיטת העבודה שלהם.

התנהלות עסקית שכוללת עבודה בשטח

העובדים של עסקים שפועלים בתחומים שונים אינם ממוקמים תמיד במשרד. יש מקרים רבים שבהם אפשר למצוא אותם באתרי הבנייה, בניהול של חנויות קמעונאיות, בפגישות מחוץ למשרד ובנסיעות ברחבי הארץ. לאור זאת העובדים הללו אינם תמיד זמינים ובאופן טבעי מי שמעוניין לשוחח איתם מתאכזב מהעובדה שהם לא זמינים.

שירות מענה אנושי

שירות מענה אנושי מחליף באופן זמני את המענה של האדם הספציפי שאותו מחפש הלקוח וזאת מכיוון שהוא עסוק. שיחת הטלפון מגיעה לנציג של שירות זה והוא מסביר שכרגע אדם זה לא יכול לקבל את השיחה ולכן הנציג רושם את פרטי ההודעה, כדי שבשלב מאוחר יותר העובד יתקשר בחזרה ללקוח שחיפש אותו.

למי מתאים שירות של מענה אנושי

מדובר בשירות יעיל מאד אשר מתאים לכל סוג של עסק, הן לחברה גדולה שיש בה בעלי תפקידים רבים שבאופן טבעי אינם זמינים לאורך כל היום ובמיוחד כשהם בפגישות רבות משתתפים והיא מתאימה גם לעסקים קטנים שבהם יש מעט עובדים, אך כל אחד מהם נמצא במקום אחר כמו עובד שנמצא על הגג ועסוק בתיקונים מסוימים ולכן לא יוכל לענות לשיחה הנכנסת.

איך עובד המענה האנושי בפועל

המוקד מעניק שירות לכמה בעלי עסקים הפועלים בתחומים שונים. כל אחד מעובדי המוקד מקבל הכשרה והדרכה לגבי הפעילות של העסקים הללו, כדי שיוכל להעניק מענה ללקוחות המתקשרים. השירות ניתן לכל הלקוחות לאורך כל שעות היממה וכולל גיבוי של השיחות שמגיעות במייל או בהודעות תוך שימוש במערכת מתוחכמת למעקב ולהפקת דוחות של הפעילות עבור כל לקוח.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים ספק לשירות זה

נציג של מענה אנושי אשר עונה ללקוחות של עסק אחר, הוא למעשה חלון הראווה שלהם, לכן קיימת חשיבות רבה לבחירת מענה אנושי של צוותים איכותיים ובעלי תודעת שירות גבוהה אשר יעשו כל שניתן כדי לסייע ללקוח. לכן חשוב להקשיב לשיחות שהם מנהלים עבור עסקים אחרים וגם לקבל על החברה המלצות וחוות דעת מקולגות שמשתמשים בשירות האדיב שלהם.

מהו טווח המחירים החודשי לשירות זה

העלות של המענה האנושי נקבעת על פי כמה פרמטרים כמו כמה דקות שירות מוענקות לכל עסק במהלך החודש. העלות הבסיסית היא בין 100-50 ₪ לחודש לחבילה הראשונית.

היתרונות המהותיים בשימוש באופציה של מענה אנושי

מענה אנושי הוא צורך חשוב של רבדי העסק אך במיוחד עבור מחלקת המכירות. אף איש מכירות אינו רוצה לפספס עסקה כי היה בפגישה אחרת ולכן לא ענה לשיחת הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. ברגע שקיים שירות של מענה אנושי איש המכירות רגוע כיוון שהוא יודע שהלקוח קיבלת התייחסות נאותה ומיד בתום הפגישה, הוא יצלצל אליו בחזרה ויעניק לו את מלוא תשומת הלב ואת כל התשובות שהוא זקוק להן.

בדרך זו יש מענה לכל לקוח, לא מתפספסות שיחות חשובות, הלקוחות אינם מאוכזבים והחברה גדלה חוסכת עלויות של כוח אדם כיוון שיש מי שמבצע את המשימה.