נחשף בשידור חי:כל האמת על אפשרויות ההכנסה מהדיגיטל. "הדרך לייצר את המשכורת שלך בעצמך דרך הדיגיטל מעולם לא הייתה פשוטה יותר".
כך טוען יוסי לוי, מרצה לשיווק דיגיטלי ובעלים של סוכנות פרסום

עולם הדיגיטל שובר את החוקים המקובלים גם בשוק התעסוקה וכעת הוא מאפשר לכל צעיר בעל שאיפות להיות אדון לגורלו, לפרנס את משפחתו בכבוד ולבנות את עצמו כמקצוען אמיתי בתחום השיווק הדיגיטלי. המקצוענים האלה גובים מכל לקוח כ-1,500-2,500 ש"ח בחודש עבור ניהול השיווק ויכולים לתחזק עד כ-10 לקוחות כאלה בכל זמן נתון. האם מדובר בקריירה לגיטימית וסופר-רווחית או שמא בעוד הצעה נכלולית להתעשרות קלה ומהירה? יצאנו לבדוק

(ממאגר אישי) הרצאה על פרסום לבעלי עסקים בפייסבוק ישראל

יוסי לוי, מי שמכונה היום "הילד הטוב של עולם השיווק בישראל", הוא הבעלים של סוכנות פרסום מצליחה כשמאחוריו צוות של שנים-עשר אנשי דיגיטל משופשפים. בנוסף, יוסי הוא מרצה מבוקש בתחום וראש המגמה לשיווק דיגיטלי במכללה הטכנולוגית רופין, משם הוא עמל על הכשרת דור העתיד של מקצועני הדיגיטל של ישראל.

התלמידים שלו מנהלים בעצמם עסקים מצליחים בתחום השיווק הדיגיטלי ומשתלבים במשרות נחשקות במשרדי שיווק ובחברות המובילות במשק.

למעשה ממש לאחרונה ארז יוסי את הידע והניסיון שצבר במשך 10 שנים לתוכנית הכשרה יוקרתית שבסופה יוצאים הצעירים הללו מקצוענים חדים שמסוגלים לגשת לכל עסק אקראי ולהגדיל לו את ההכנסות בצורה משמעותית תוך מספר חודשים בלבד. בגיל 26-27 ולאחר ש"קפצו למים" רק מספר חודשים קודם לכן הם מחזיקים בידיהם ידע ומיומנויות שהופכת אותם לבעלי ערך רב עבור כל בעל עסק או חברה שמעוניינת לגדול.

אבל זה לא תמיד היה ככה

הכל התחיל מחדר קטן בבית של ההורים בבית שאן הרחוקה.

יוסי חזר הביתה לאחר שהשתחרר מהשירות הצבאי בעקבות פציעה. ציפתה לו תקופת שיקום ארוכה ויותר מידי זמן פנוי.

על אף הפיתוי המלטף להתכדרר ברחמים עצמיים ולהעביר את הזמן החליט יוסי לקחת על עצמו פרויקט שאפתני של סוכן שיווק ותיק וממולח על אף שלא היה לו שום רקע בתחום.

"לקחתי על עצמי את האתגר להפוך את הדר,אחותי, למפורסמת. הדר ידעה תמיד שהיא רוצה להיות סטנדאפיסטית אבל בתחילת הדרך אף אחד לא שם עליה.

הייתה לה סוכנת שמידי פעם הייתה שולחת אותה לאודישנים אבל לא באמת התאמצה בשבילה.

בתחום הבידור, עד שאתה לא מפורסם אתה לא ממש רווחי עבור הסוכן שלך, וכל עוד זה המצב אתה מקבל שאריות.

הבנו שכדי לגרום לזה להצליח אנחנו חייבים לקחת את הגורל הידיים שלנו ולא לסמוך על אף אחד. 

היום הדר היא מהאמנים המצליחים בישראל, היא הופיעה בטלוויזיה ובפרסומות, יש לה מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות וחברת הפקות מצליחה."

(ממאגר אישי) צילומי קמפיין עם האחות, הדר ויוסי לוי

תגיד יוסי, כאחד שמכיר את התחום מבפנים, האם השיווק בדיגיטל באמת נמצא בצמיחה מטאורית כמו שאנחנו שומעים כל הזמן או שמדובר בתופעה שמוערכת יתר על המידה?

"תראה, המהפכה הדיגיטלית היא תופעה עולמית והיא מתרחשת בכל תחומי החיים – ממש לא רק בתעשיית הפרסום.

תעשיית הסרטים עברה לנטפליקס, תעשיית המוזיקה לספוטיפיי, תעשיית הדייטים מתרחשת כיום דרך אפליקציות ואתרי היכרויות, היום אפילו קניות של מצרכים בסופר או בגדים אנחנו קונים דרך הדיגיטל. קופות חולים, בנקים – הכל עובד בדיגיטל.

כחלק מהמגמה הזו גם תעשיית הפרסום עוברת שינויים אדירים.

הרשתות החברתיות נכנסו לחיינו בסערה והפכו למקום שבו כולם נמצאים – פייסבוק הוא כיכר העיר החדשה, המקום שבו כולם נפגשים, מדברים, דנים, ואפילו סוחרים.

'תשומת לב' היא מילת המפתח בפרסום. כשאני רוצה לקדם עסק כלשהו אני רוצה להפנות את תשומת הלב של אנשים לעסק הזה, זו כל תורת הפרסום על רגל אחת.

עכשיו תשאל את עצמך רגע, איפה נמצאת היום תשומת הלב של האנשים?"

ברשתות החברתיות?

"נכון מאוד. ובדיוק בגלל זה חברות כמו פייסבוק וגוגל הפכו למכונות פרסום משומנות כמו שלא ראינו מעולם. מקור ההכנסה המרכזי של ענקיות בין-יבשתיות כמו פייסבוק וגוגל הוא הרצה של מודעות פרסום. 

לכן היום מי שיודע לתפעל את המערכות האלו כדי לתפוס את תשומת הלב של הגולשים שווה הרבה מאוד כסף."

איך השינוי הזה השפיע על עולם הפרסום ולמה אנחנו שומעים כל הזמן על הזדמנויות שונות לייצר הכנסה משיווק דיגיטלי?

מדובר במהפכה של ממש, לא פחות.

בעבר תעשיית הפרסום התרכזה רק בערוצי הפרסום גדולים פרסום גדולים כמוטלוויזיה, רדיו, עיתונות או שלטי חוצות.

הבעיה עם ערוצי הפרסום הישנים האלה היא שכדי לפרסם בהם באופן אפקטיבי אתה חייב להגיע מהבית עם תקציב פרסום של עשרות אלפי שקלים, זה תקציב שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו.

עם המהפכה הדיגיטלית פתאום כל עסק, קטן ככל שיהיה, בין אם זו חנות צעצועים קטנה, בית דפוס או מטפלת ברפלקסולוגיה, פתאום יכולים להרשות לעצמו לפרסם את עצמו בתקציב שמתאים להם, להגיע ללקוחות המתאימים להם ולהשתתף במשחק.

עם פרסום אפקטיבי ומקצועי עסקים כאלה יכולים להכפיל את מחזורי המכירות שלהם תוך חודש. לפעמים אנחנו רואים צמיחה של פי 10 תוך כמה חודשים עד שנה.
עכשיו אתה מבין למה בעלי עסקים מחפשים בנרות את האדם הנכון שיזניק להם את השיווק?"

מה ההזדמנות הגדולה ביותר שיצרה מהפכת הדיגיטל?

היום כל בעל עסק לא מתחיל לחשוב מאיפה הוא יביא לקוחות. היום כולם הבינו שכל הלקוחות שלהם נמצאים בהישג-יד ברשתות החברתיות.

בעלי העסקים מתעסקים בעסק שלהם, בחנות שלהם, בשירות שלהם, הם לא באמת מבינים איך לפרסם ואיך להגיע ללקוחות האלה ולכן הם מחפשים מישהו שיודע, מישהו שמחזיק אצלו בכיס את המפתח לאוצר הלקוחות שלהם.

נוצר ביקוש אדיר למפרסמים בדיגיטל, ואם אתה יודע איך לעשות את זה כל עסק היום כמעט חייב אותך.

כתוצאה מכך אנחנו עדים לנהירה של אנשים חדשים שמציפים את התחום הזה ורוצים לייצר עסקים רווחיים של פרסום בדיגיטל או כמו שאנחנו קוראים לזה "סוכנות דיגיטל". 

ומה לגבי החברות הגדולות? איך השפיע עליהן המהפכה הגדולה הזו?

"לחברות גדולות לוקח זמן להסתגל לשינויים בסדר גודל כזה ובשנים הראשונות של המהפכה הן נשארו מאחור. היום אנחנו כבר רואים יותר ויותר מותגי ענק שמפנים תקציבי עתק לפרסום בדיגיטל.

חברות כאלה מוציאות לפעמים מאות אלפי שקלים בחודש על פרסום ברשתות החברתיות.

ומי לדעתך מנהל את תקציבי השיווק האלה? הסמנכ"ל שיווק של החברה שהוא בן 45 ולא יודע מה ההבדל בין פוסט לסטורי? 

מי שמנהל בפועל את השיווק המאסיבי הזה זה ילדים בני 26 שגדלו לתוך המהפכה הדיגיטלית, שמכירים, חיים ונושמים את הרשתות החברתיות מאז שהם בני 15."

(ממאגר אישי) מכשיר את דור העתיד וחוד החנית של מקצועני הדיגיטל בישראל

להרשמה להדרכה בשידור החי

הירשמו עכשיו >>

כמה בעצם יכול להרוויח מי שמשווק עסקים בדיגיטל?

הטיפול בכל לקוח לוקח בערך 3-4 שעות בשבוע ולכן כל עוד אתה עצמאי שעובד לבד אתה יכול להחזיק בו-זמנית בערך 10 לקוחות.

כל לקוח כזה משלם לך בין 1,500-2,500 ש"ח בחודש ככה שאנחנו מדברים פה על הכנסה של 15,000-25,000 ש"ח בחודש.

ההוצאות הן מזעריות, אתה יכול לעבוד מהבית או ממשרד קטן כך שיותר מ-90% מההכנסה היא רווח נקי.

כמובן שזה לא המצב על ההתחלה.

בחודשים הראשונים אני מכוון את התלמידים שלי פשוט להשיג את אותם 2-3 לקוחות ראשונים, אפילו להוריד קצת במחיר, העיקר להיכנס לשוק, לצבור ביטחון וניסיון.
אחר כך אפשר להגדיל את כמות הלקוחות בקצב שנוח לך.

במידה שאתה מעדיף להיכנס לתחום כשכיר בתפקיד ג'וניור, אם אתה מגיע ללא ניסיון בכלל אתה יכול לקבל משכורת של כ- 6,500 ש"ח ולהתחיל לצבור ניסיון.
אחרי שנה של ניסיון במשרד פרסום המשכורת כבר מזנק לאזור 10,000-12,000 ש"ח.

בעידן הדיגיטל אנחנו רגילים לשמוע על הצלחות מהירות שבהן משוויצים מנטורים מחויכים על רקע של חופים או עצי דקל  אבל יוסי לעומת זאת מדווח על תמונה שונה לגמרי.

"ההצלחה בשיווק העסק של הדר הייתה מדהימה, היינו באופוריה ואני בתמימותי חשבתי שאת מה שעשיתי לעסק של הדר אני יכול עכשיו לשכפל בקלות לכל עסק שירצה לשכור את שירותיי.

התחלתי לצבור לקוחות והשקעתי את כל הכוחות והכסף שלי בעסק הזה רק כדי ליפול חזק על הפרצוף.

מה שקרה בפועל זה שלקוחות עזבו מהר מאוד והייתי צריך להיות עסוק כל הזמן בלמצוא לקוחות חדשים במקום להתעסק תכלס' בעבודה.

חוץ מזה, בגלל שרציתי למשוך לקוחות תמחרתי את עצמי בזול ככה שהלקוחות שכן היו איתי לא הפכו את כל העסק הזה לשווה ורווחי.

אני זוכר ששיווקתי חנות מסוימת לכלי בית, עלות השירות שלי הייתה מגוחכת – 400 ש"ח לחודש.

משום מה הוא לא היה מרוצה מהתוצאות כי כמובן שהוא מבין בשיווק יותר ממך. פתאום ראיתי שהוא מצרף את הבת שלו לחשבון, אחרי יומיים היא הסירה אותי מהחשבון.

עד היום עדיין לא קיבלתי תשלום על החודשיים האחרונים.

פתאום אנשים נעלמים, בהתחלה הם לא עונים לשיחות, אח"כ חוסמים אותך ולך תחפש את מה שמגיע לך. 

אחרי שנתיים של עבודה מאומצת הגעתי למסקנה שנכשלתי וחשבתי כבר לסגור את העסק.

רוב היזמים הצעירים נשברים באמצע הדרך בנקודה הזו  בדיוק ולא זוכים באמת לקצור את הפירות של כל העבודה הקשה."

מה השתבש בדרך?

"את האמת, כשאני מסתכל על זה במבט לאחור  – הייתי חובבן.

תכלס אני אומר לך.

עשיתי את אותה הטעות שעושים כל שנה אלפי אנשים שנכנסים לתחום ומנסים להצליח – התרכזתי רק בפייסבוק.

פייסבוק מדהים, באמת, אבל יש איתו שתי בעיות רציניות: אין מה לעשות, כל עוד אתה יודע לעשות רק דבר אחד, ברגע שהדבר הזה לא עובד – אין לך מה להציע. נכשלת ולבעל העסק אין שום מניע להמשיך להיות לקוח שלך. אם העלת קמפיין בפייסבוק וזה לא עבד – זהו, אין לך מה למכור.

הבעיה השנייה היא שכל שנה נכנסים לתחום כמה אלפי מוחות צעירים מפוצצים בשאיפות להצליח, ואתה יודע מה? – כולם יודעים פייסבוק.

התחום הזה שעד לפני כמה שנים היה פנינת חמד קטנה ושקטה כבר נהיה מיינסטרים, יש הרבה יותר אנשים בתחום וההיצע גדל בקצב מפחיד. כשההיצע גדל – המחיר יורד ואתה שווה פחות.

אם כולם יודעים לעשות מה שאתה עושה – אתה כבר לא שווה הרבה ואתה חוזר לאותו מצב בדיוק שממנו ברחת – הערך השעתי שלך מתכווץ. ההבדל היחיד הוא שבמקום לעבוד כמו חמור בשביל הבוס אתה מתחיל לעבוד כמו חמור בשביל הלקוחות שלך, תאמין לי – זה לא יותר טוב. אם אתה לא מקצוען אמיתי אתה תמצא את עצמך מהר מאוד בתחרות מחירים אכזרית שקשה מאוד לצאת ממנה."

(במשרדי פייסבוק ישראל) "אני רוצה לייצר את רף חדש בדיגיטל"

אז מה בעצם צריך לדעת מי שמתעניין בקריירה בתחום השיווק ורוצה להצליח גם בטווח הארוך לשנים קדימה?

"התובנה הכי חשובה שאני יכול לתת למי שמתעניין בבניית קריירה בשיווק דיגיטלי לבעלי עסקים היא לכוון גבוה כבר מההתחלה.
כלומר, לכוון את עצמך מראש ללקוחות בינוניים וגדולים או למשל לגופים ציבוריים כמו עיריות ומועצות, כאלה שיש להם תקציב שיווק רציני ושלא כואב להם על כל שקל שהם מוציאים.

אלה עסקים ותיקים שכבר יודעים שכדי להרוויח צריך קודם כל להשקיע בשיווק.

עסקים כאלה נותנים לך את המרווח שאתה צריך כדי לעבוד ולספק להם תוצאות יוצאות דופן.

לקוחות קטנים – עסקים של איש אחד, זה כמובן בסדר למתחילים בתחום, כדי להתחיל להניע את הרכבת, רק כדי שיהיה לך ניסיון שתוכל להראות אחר כך ללקוחות הגדולים וכדי לצבור ביטחון עצמי ביכולת המקצועית שלך, אבל מהר מאוד אתה חייב לנוע למגרש של הגדולים. אחרת, אתה נתקל די מהר בבעיות של רווחיות, גבייה או תחלופה מהירה של לקוחות.

תבין, כדי להתחיל לפרסם בעל העסק צריך לקחת בחשבון הוצאה של מינימום 3,000 ש"ח על פרסום, 2,000 למשווק ועוד כ-1,000 ש"ח לפחות על הפרסום עצמו. הוצאה של 3,000 ש"ח כל חודש היא לא משהו שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

בנוסף לכך, במספרים האלה הרבה יותר מאתגר להיות רווחי עבור בעל העסק. כל חודש חלש מסכן את התזרים של בעל העסק וכמובן את המקום שלך כמשווק.

עכשיו עזוב חודש חלש, שזה לגיטימי אחת לתקופה, אם בעל העסק עושה טעויות או שהוא לא יודע למכור, בשורה התחתונה אתה כמשווק נדפק כי באופן עקיף אתה הופך ללא-רווחי אפילו שהקמפיינים שהרצת הביאו תוצאות מדהימות."

איך משיגים את הלקוחות הגדולים האלה? איך נכנסים לחוגים האלה?

"אוהו, תודה ששאלת, זה חשוב מאוד.

הלקוחות הגדולים מחפשים את מי שיכול לספק להם הרבה ערך.

זה בדיוק ההבדל בין חובבן למקצוען, גם חובבן יודע לספק ערך אבל זה ערך מאוד מצומצם.

כשכל מה שאתה יודע זה לבנות דף נחיתה מצ'וקמק במערכת דיוור ולהרים קמפיין בפייסבוק אין לך הרבה מה להציע ללקוחות גדולים. אתה לא נתפס כאדם רציני.

הלקוחות הגדולים מחפשים מקצוענים, אנשים שיודעים לתפעל את כל הנכסים הדיגיטליים שלהם.
אתה צריך להיות מסוגל לפרסם את העסק בכמה פלטפורמות שונות ובשיטות שיווק שונות.
אתה צריך לדעת לתפעל את האתר שלהם ולקדם את תוצאות החיפוש האורגניות שלו בגוגל, אתה חייב לשלוט בפרסום ממומן בכמה פלטפורמות ולהיות מסוגל לעקוב אחרי המספרים הקטנים כדי לחלק את תקציב השיווק בצורה אופטימלית.

בוא אני אגלה לך סוד, לקוחות גדולים לא אוהבים להתעסק עם הרבה ספקים, הם אוהבים להוציא חשבונית אחת בסוף החודש ושתעשה להם גם קידום ממומן, גם קידום אורגני וגם ניהול מדיה של החשבונות שלהם ברשתות השונות."

אוקי, מעניין מאוד, אבל איך מגיעים אליהם? איך מתחילים לעבוד עם לקוחות כאלה?

"אז קודם כל, כמו שאמרתי, אתה חייב להיות מקצוען. אתה חייב לייצר את הרושם שאתה יודע על מה מדבר, לדבר בביטחון מתוך הבנה עמוקה של התחום ולא להבין רק צד אחד של שיווק.

אחרי זה אתה צריך לעבוד על העצמת המותג שלך, לשדר את המקצוענות הזו באתר שלך, במאמרים שלך, להציג הוכחות ליכולות שלך והכי חשוב ולהתחיל  להתכוונן לכיוון העסקים האלה. לאזור אומץ, ליצור קשר עם המנהלים של העסקים האלה, לעשות רושם ולהציע להם הצעה אטרקטיבית ששומטת להם את הלסת. העיקר לשים "רגל בדלת".

גם כאן צריך פשוט לפרוץ את ההתחלה, אחרי שאתה עובד כבר כמה לקוחות כאלה השם שלך מתחיל מתחיל לרוץ מפה לאוזן ואתה מקבל את הפניות הטובות באמת, אלה שעוברות בין חברים.
בסוף כל האנשים הם חברים, יש להם קליקות וקשרים וכל הזמן הם מדברים עם עסקים וגופים גדולים אחרים.

תאמין לי, ברגע שמישהו מבסוט עד הגג מהשירות שלך כי הכפלת לו את ההכנסה תוך חודשיים הוא מספר עליך לכל העולם.

ולקוח כזה, וכל אחד מהחברים שלו כבר שווים יותר מ-2,000 ש"ח בחודש, יותר לכיוון 4,000 ש"ח ללקוח אחד."

מה הדרך הכי נכונה היום לשים רגל בדלת ולהיכנס לתחום הזה? 

"כמו כל שוק צעיר גם  בשיווק דיגיטלי אנחנו מדברים על תחום מאוד פרוץ.

אין ממש סטנדרט מקצועי אחיד, כל אחד עובד בצורה שונה ועושה את מה שעבד הכי טוב בשבילו.

כל מי שהצליח בשיטה כזו או אחרת מכתיר את עצמו כמנטור ומבטיח לאחרים את התוצאות שהוא השיג בעצמו.

אני לא בא להגיד מילה רעה על אף אחד, חלק מהם כן מביאים את התלמידים שלהם להישגים אבל גם אז בדרך כלל הם נשארים חובבנים מבחינה מקצועית. יש להם ארגז כלים מצומצם שאיתו הם יודעים לעבוד וזהו.
בדרך כלל מדובר על קורס כזה או אחר לשיווק בפייסבוק וזהו.
אלו קורסים בהיקף קטן יחסית שלהם שחסר בהם הרבה.

אורך הקורסים האלה הוא בין 10-40 שעות בערך והעלות שלהם נעה בין 3,000-6000 ש"ח. וזה בסדר גמור, זה בערך מה שהם שווים אבל חשוב לדעת שאחרי קורסים כאלה, במוקדם או במאוחר, תצטרך לרכוש עוד לא מעט קורסים נוספים."

יש מסלולי לימוד שמציעים לימודים מקיפים יותר?

"האפשרות השנייה היא לימודים במכללה שמתמחה במקצועות הדיגיטל אבל שם יש בעיה אחרת.

במכללות האלה תיאלץ להיפרד מלא פחות מ-17,000 ש"ח עבור מסלול לימודים של שנה.

בשנה כזו יש אמנם כ-340 שעות אקדמיות אבל לצערי הרב מי שיוצא מהמכללות האלה לרוב מדווח על חוויה לא קלה. הם פשוט מרגישים שהם לא יודעים כלום. שילמו ממיטב כספם, השקיעו שנה שלמה ויצאו עם תעודה יפה. 

התופעה הזו רלוונטית כמובן למקצועות רבים שמלמדים באקדמיה, לצערי זה לא שונה גם בתחום השיווק.

בדיוק בגלל הסיבות האלה החלטתי לייצר את הנתיב הנכון להשתלבות בשוק הזה כמקצוען דיגיטל אמיתי."

מה בעצם גרם לך לקחת את היוזמה הזו וללמד את רזי המקצוע בעצמך?

"תמיד שואלים אותי: 'תגיד יוסי, יש עבודה בתחום הזה?', ואני עונה לכולם: 'יש הרבה מאוד עבודה, אין אנשי מקצוע'. המצב הזה לא טוב לאף אחד, הוא לא טוב ללקוחות שמחפשים מתחת לבלטות אנשי מקצוע אמיתיים וזה לא טוב עבור כל מי שנכנס לתחום עם חלומות ורודים רק כדי להתאכזב קשות אחרי שנה בדיוק כמו שקרה לי.

אני באתי כדי לקבוע מה יהיה הרף החדש בתחום המתפתח הזה, לייצר את חוד-החנית של המשווקים הדיגיטליים בישראל.

שבט לוחמני של משווקים שיודעים לענות על הצרכים של הלקוחות הגדולים באמת, כאלה ששולטים בכל הכלים הטכנולוגיים, לא רק בפייסבוק או בבניית אתרים אלא חבר'ה שיודעים דיגיטל 360, כאלה שיודעים לקחת כל עסק וליצור לו אסטרטגיה, לבחור את פלטפורמת הפרסום הנכונה, להגיע לקהלי היעד הכי טובים בשביל הפרסום, לדייק את המסרים השיווקיים ולעקוב אחרי המספרים כדי לשפר את התוצאות כל הזמן.

כאלה שהחובבנים מסתכלים עליהם אחרי שנה ולא מבינים איך תוך שנה הם כבר משווקים חברות גדולות ומתמחרים את השירות שלהם לפעמים ב-4,000-5,000 ש"ח לחודש עבור חבילת שיווק שמותאמת אישית ללקוח ומספקת לו מענה שיווקי כולל."

כמה זמן לוקח להתמקצע לרמה כזו גבוהה?

"עם כל הדגש החזק על היקף הידע ועל מקצוענות אני לא מאמין בלמרוח את הזמן.

לקח לי 5 שנים, עשרות קורסים והתנסות בפועל על מאות קמפיינים של לקוחות כדי לספוג את הידע הזה ולהטמיע אותו בצורה נכונה. 

אבל לקחו לי עוד כמעט 5 שנים נוספות לזקק את כל מה שאני יודע לתוכנית פרקטית מרוכזת שיודעת להפוך גם טירוני סושיאל למומחי דיגיטל 360 תוך 90 יום.

אם אתה באמת רציני, מפנה את הזמן, מבצע את המשימות והכי חשוב – מגיע כדי להקים את העסק שלך אתה יכול להתחיל לקבל את הלקוחות הראשונים שלך כבר אחרי חודש כשאני עוד מחזיק לך את היד עם הקמפיינים וגורם לך להכניס כסף.

אני מתווה את הדרך בצורה מאוד ברורה ומספק את כל התמיכה והליווי בשלבים הראשונים של הקמת העסק אבל בשורה התחתונה – זה תלוי בך."

ממה שאתה מספר נשמע שזה תחום מדהים? אז למה בכל זאת יצא לתחום הזה שם רע?

"שאלה מצוינת. שיווק דיגיטלי זה תחום רחב מאוד ויש כל מיני דרכים שונות לייצר הכנסה דרך שיווק דיגיטלי שחלק מהן באמת מפוקפקות, אם נשתמש בלשון עדינה. יש אנשים שמלמדים מסחר אלקטרוני למשל איך למכור מוצרים דרך חנות משלך באיביי או אמזון, יש כאלה שמלמדים איך לשווק מוצרים של אנשים אחרים ולקבל עמלה מסוימת על כל מכירה, זה נקרא "שיווק שותפים".

אחרים מלמדים איך לייצר מוצרים דיגיטליים משלך ולמכור אותם דרך הרשת.

אני לא אומר שאי אפשר להרוויח ככה כסף, בדרך כלל אלה שמלמדים איך להרוויח בצורות האלה באמת פיצחו את השיטה שעובדת להם אבל משום מה זה לא פשוט לא עובד ליותר מידי אנשים.

אותם אנשים חוזרים לאקדמיה עם הזנב בין הרגליים אחרי שחטפו מכה קשה. הם מאוכזבים מאוד ובצדק אחרי שהשקיעו חודשים ארוכים ואלפי שקלים, אם לא יותר, ופשוט יוצאים בהפסד."

במה זה שונה ממה שאתה מציע?

"וואו, זה הבדל של שמיים וארץ. אני מלמד אותך לרכוש מקצוע לגיטימי שנדרש לכל עסק.

אתה לא צריך להיות משהו מיוחד כדי להיו הבעלים של סוכנות פרסום בדיגיטל לעסקים, לא צריך להיות מהבודדים והנדירים שגורמים לזה לעבוד ומצליחים כנגד כל הסיכויים, ממש לא, זה מה שיפה במודל הזה.

זה הרבה יותר דומה לעורך דין או רואה חשבון שמספק שירות מאוד רווחי שהקהל שלו פשוט חייב לקחת. כולם צריכים מתעניינים ולקוחות.

אלא שכאן אתה יכול לגייס את הלקוחות הראשונים כבר תוך 90 יום במקום 4 שנים של לימודים, מבחני הסמכה מפרכים ושנה של סטאז'."

שמע, סיקרנת אותי. איפה אפשר לשמוע ממך עוד על תוכנית ההכשרה הזו למי שמעוניין בכך?

"פשוט מאוד. אחת לתקופה אני מעביר הדרכה בשידור חי שנקראת "איך לייצר את המשכורת הראשונה שלך משיווק דיגיטלי תוך 90 יום". בהדרכה הזו אני מראה לך את השלבים המדויקים שכל טירון דיגיטלי מתחיל צריך לעבור כדי להקים עסק מצליח של פרסום בדיגיטל. ההדרכה בחינם לגמרי והיא פתוחה לכל מי שרוצה לשמוע ממני באופן ישיר את כל האמת בפנים על התחום המרתק והמבוקש הזה.

פשוט נרשמים ומקבלים במייל קישור כניסה להדרכה.

היה תענוג יוסי, תודה רבה, אני בטוח שהמידע הזה יעזור להרבה מאוד אנשים להיכנס לתחום בקלות ולעשות את הבחירות הנכונות.

תודה לך, לעזור לאחרים להתקדם מבחינה כלכלית בעזרת שיווק דיגיטלי זו השליחות שלי.
אני מקווה שכמה שיותר אנשים יפיקו מזה תועלת וירימו עסקים מדהימים.

להרשמה להדרכה בשידור החי

הירשמו עכשיו >>